28/7-2011

Den 28 juli åkte jag på semester med mina nära och kära vänner. Dom två veckorna som vi åkte på semester var absolut mina två bästa veckor år 2011. Så kul som jag hade då har jag inte haft på väldigt läääääänge!!!!!!!!

Minns att den 28/7 var en torsdag och på förmiddagen så var jag på Grossen för att handla lite och efter det var jag på vårdcentralen för att kolla upp mitt onda öra som jag hade ont i. Fick en tid 12:45 på vårdcentralen och jag var där då och till och med lite innan. Jag anmälde mig i luckan och tiden den gick och gick men till slut gick jag fram till luckan igen och frågade om vad som händer eftersom jag då hade suttit och väntat på läkaren i över 1 timme och inte blivit kallad på för min tur. Efter 1h och 10 minuter så blev det äntligen min tur fast då var jag så stressad så stressad eftersom jag hade så brott om hem pga att jag skulle packa det sista innan jag skulle resa iväg. Tur som jag jag hade så var det bara en liten öroninflamation så fick pencilin men efter 1 1/2 dag så gick det onda över så behövde inte ta pencilinet. :) Innan jag var hemma igen efter både Grossen och vårdcentralen så hann klockan redan bli 14:50 och då hade jag endast 1 timme på mig att packa det sista innan Anne skulle hämta mig och Rolf-Allan.

Redan när Anne kom så blev det kaus total kaus!!!! Jag fick nästan en hjärtinfarkt eller två. Hon skulle ta den stora bilen eftersom jag hade ca 3 stora resväskor med mig och det skulle ju inte vara några problem alls när hon skulle egentligen ha den stora bilen men så blev inte det denna gången. Hon kom istället med sin andra bil och den är precis lika stor som en skokartong. Jag menar då väldigt, väldigt liten!!!! Men efter mycket om och men så fick vi in allt men jag säger det att om vi skulle haft krockat så hade nog inte jag eller Rolf-Allan levt idag för att jag kunde inte ens sitta bra och rak med mina ben ner på golvet i bilen. Ush säger jag bara!!!!

Väl framme dit jag skulle hän så blev jag uppmött utav mina goa och trevliga kompisar. Woooow vad kul det var att vara tillbaka och träffa dom!!!! :) Fyllde i papper och fick information också vidare. Första natten tycker jag nästan alltid är den värsta att inte sova i sin egen säng och så. Men det gick bara fin, fint! ;)


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!