Merry Christmas

 

Min önskan gick verkligen inte i uppfyllelse denna julen. Min största önskan var att få fira jul tillsammans med min älskade mormor, Trollis, mamma, Emi och Tilda men i detta fall så blev det dock inte alls så. Utan det blev endast med Trollis, mamma, Emi, Tilda och Ulf.

Dagen började med att pappa hämtade mig och sedan så hämtade vi upp Kage med. Väl framme hos pappa så var redan hela tjocka släkten där som bl.a. lillebror, lillasyster, Jessica, Alicia, Douglas, Jennie, Robban, Margaretha, Svante och sen kom även Lennart, Sofia, Julia och Helene. Typ sådär 16 st var vi..... Det blev både skinka, lax, sill, köttbullar, prinskorvar, rödbetssallad och smörgåsar, ost och mycket mycket mer. Efter det blev det tomten som kom och då åkte vi till mamma och firade med henne. Där blev det med mat, super goda köttbullar och mycket mycket mer såklart!! :-) Även tomten kom dit och gav oss julklappar. Och efter det blev det tillbaka till pappa och fortsatte att fira jul där. Stressigt värre kan man lugnt säga.

Blev väldigt nöjd och glad för alla mina fina julklappar och även Trollis, mamma, Emi och Tilda blev väldigt glada för sina julklappar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

Efter att vi hade kommit tillbaka till pappa och alla andra så blev det fika och då blev det lussebullar och även mjuk pepparkaka. Därpå blev det julmat igen och sen till slut så blev det även tomtegröt.

Med andra ord så hade jag en bra jul fast inte en vanlig jul som jag brukar ha med mormor. Saknar verkligen henne så JÄTTE mycket så det går inte att förklara!! :-( Det känns så tumt utan henne...... Jag saknar verkligen vår gemenskap och alla hennes kramar, goda mat, att bara åka hem till mormor och bara ta en fika eller äta middag tillsammans och spela spel ihop eller bara vara tillsammans!!!!!!

Senare på kvällen så blev jag körd tillbaka. Och skall snart släcka lampan och ta och sova.


Kram

/Johanna

Ps. Bilder kommer senare, håll ut!!!!!!!!!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!