Andy´s lekland

Vaknade vid 12 tiden pga att jag var ganska trött pga att jag var på nattpremiär med Emelie för att se Harry Potte på SF bio. Åkte och hämtade Emilia på dagis och sen träffade vi Alexandra och Tindra. Åt mellanmål ifrån Pressbyrån.

Efter det blev det buss till leklandet men innan dess så blev det en tur inom Pågens bageri för att handla kanelbullar. Väl framme på leklandet så fick jag huvudvärk direkt pga att det var så otoligt mycket med folk både barn och vuxna.

Både Emilia och Tindra älskade verkligen Andy´s lekland. Hörde så kul att dom skrattade ihopa i mellan åt när dom hoppade på studsmattor, lekte i bollhavet, åkte rutschkana, lekte i hopptornet och mycket mycket mer. Svetten bara rann och där var väldigt varmt inne men vi hade kul ändå. Glass, dricka och kanelbullar blev det till fika inne på leklandet.

Träffade även på Jennie, Douglas, Alicia, Robban, Vanja, Ossian och Liam där. Väldigt trevligt när man träffar på någon annan som också är på samma ställe utan att man vet någonting i förväg. :)

Var hemma klockan 18.30 och sedan dess så har jag bara tagit det lugnt förutom att jag tog en cykeltur till affären för att inhandla lite mjölk, fil och så. Det kan verkligen behövas ibland eller ja ganska ofta faktiskt nu när jag tänker på det. Hehe.... ;)
 


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!