Äventyr med Emelie & Rolf-Allan! <3

Idag mötte jag upp Emelie vid stadsbiblioteket och där vi gick och kollade på böcker. Efter det tog jag hennes cykel och hon tog mina kryckor. Hon tyckte det var lite kul att hoppa runt på dom så länge som jag tog mig fortare fram på hennes cykel. Vi tog en sväng till Åhléns för att köpa Rolf-Allan! :) Han är helt underbart söt, eller hur Emelie?! ;) 
 

Köpte även en ny mascara för min andra är slut. :( Testade även bikini på H&M men fastnade inte för någon. Vidare till McDonald´s för att köpa en dricka samt en glass. Mmmmm vad gott med lite kallt! :D

Tog bussen hem till Emelie och nu är Emelie påväg och skall hämta Emilia på dagis. Saknar dom redan!!!!! :)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!