Bambi på hal is

Min fråga är: Vart är årets sommar?! Det är kallt och det ösregnar ute. Och då menar jag absolut ösregnar. Visst det hör kanske till med regn ändå..... Men dock inte en hel dag som denna!! :-(

Skulle från början åkta med pojkvännen till en affär för att beställa köket till vår nya lägenhet men så blev det inte idag pga att det har regnat exakt hela dagen. För om jag går ut med mina kryckor i regnet och sen in i ett varuhus så blir jag "Bambi på hal is" Eftersom dom har ett annat golv än vad vi har hemma.
 

Blev istället en hemma dag samt inomhus för min del idag. Mamma och Tilda kom på besök och vi började att packa inför flytten i augusti. :-)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!