Fredag

Vaknade vid lunch tid och då blev det att cykla till affären för att handla lite och väl hemma så kom det hemligt besök till mig. Senare på eftermiddagen kom Emma.P och hälsade på.

Vid 17 tiden åkte jag hem till mamma för att äta middag. Då blev det makaroner och korv. Efter det åkte vi till ILVA, IKEA samt MEDIA MARKET bl.a. för att kolla på ny soffa och även köpa lampor så att jag kan se hemma. Vill helst inte gå och snubbla eftersom det är så mörkt utan lampor. Hehe... ;)

Efter det åkte vi hem till E & E och lämnade lite saker och snackade lite. Och nu väntar jag bara på att tvättmaskinen skall bli klar någongång så att jag kan få gå och sova. Skall upp tidigt imorgon för att utföra lite ärende innan jag skall träffa Carro och Emm för att vi skall dansa eller ja jag skall titta på när dom dansar pga att jag hoppar fortfarande på kryckor. :(
 


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!