Vår skyddsängel!! (L) (L)

Jag vet inte var jag skall ta och börja, vet inte var jag skall sluta. Vill egentligen inte skriva men samtigigt vill jag. Har så otoligt mycket tomhet inom mig samtidigt som jag är propp full av mycket.

Många av er eller ja dom flesta har väl förstått vad det är som händer. Allt hopp vi haft, vi har kämpat, som skyddsängeln har kämpat. Ingen har kämpat så otroligt hårt som vår älskade skyddsängel. Och vad får vi tillbaka för det?! 

Lite mer än 2 år sedan så satt vi hemma i mammas trädgård och fikade och hade det mysigt tillsammans på min lillasysters studentfest. Vi firade hennes dag med både skratt och glädje eftersom det var hennes stundetfest. Vi hade drömmar och mål som hela tiden blev fler och fler, vi skulle göra det tillsammans. Vi talade om att resa till t.ex. Spanien eller till Grekland en gång till tillsammans. Något fruktansvärt har sparkat undan våra ben fullständigt kan man lätt säga. Ingen av oss kan riktigt uppfatta vad det är som händer och vad som har hänt, eller ska hända.

Allt känns så fruktansvärt jobbigt att skriva men konstigt nog så känns det samtidigt skönt.

Detta har vi haft i tankarna ända sedan mardrömmen började, tänka om? Men man har slängt undan tanken för att det finns inte i ens värld att vår skyddsängel skulle försvinna ifrån oss. Att se vår skyddsängel försvinna mer och mer för varje dag som går, det går inte att beskriva hur det känns för det finns inga ord. Vår skyddsängel är den mest fantastiska människa som finns och vår skyddsängel har lärt mig så otroligt mycket. Samtidigt som vi är så olika så är vi så lika. Vår skyddsängel har aldrig brytt sig om vad folk tycker utan gått sin egen väg. Alla underbara egenskaper som vår skyddsängel har. Vilken underbar människa vår skyddsängel är. Som ALDRIG gjort nån eller någon illa.

Jag kan verkligen inte förstå att jag skriver allt det här. Vet att ingen av er andra heller förstår. Det kan INGEN!!

Varför i världen finns det någon som gör att vår skyddsängel förtjänar detta? Det går inte att beskriva hur orättvist det är och hit och dit, jag kan skriva hur mycket som helst. Men vad hjälper det? Det är sååååå många goda människor som drabbas av denna fiende till sjukdom och kanske, kanske är det så att det finns en ännu bättre plats för dom?

Även om vår skyddsängel snart kanske inte finns. Så finns vår skyddsängel ändå!!!!! Vår skyddsängel är en så stor del av mig och det finns inga ord för hur jag ska fixa detta, hur vi ska klara detta. Men en sak vet jag och det är att vår skyddsängel kommer alltid få leva med desssa frågor i huvudet.
Har vi verkligen gjort allt vi kunnat?
Om vi hade gjort så istället?
Varför blev just vår skyddsängel sjuk och inte jag?
Varför? Varför? Varför? Varför? Varför? Varför?

och dubbelt, dubbelt så många frågor till.

Vår skyddsängel litar på oss och vi vet hur vår skyddsängel vill ha det. Och det känns verkligen bra att veta det!!!!!


Till er alla. Lär er av detta och ta vara på varandra och ta hand om varandra för när man minst anar det kan livet slitas mitt itu och vem som helst kan drabbas. Ta inte varandra för givet och visa varandra hur mycket ni älskar varandra. Klaga INTE för småsaker och tänk istället på allt som är bra, hur bra ni har det!!

Jag kände att jag ville skriva lite här men det är otroligt tufft och ingen av oss kan förstå vad det är som har hänt. KOmmer vi någonsin kunna förstå?! Just nu är man så tom och känslorna sitter långt inne för man knabbt vågar tänka.

Det vi alla kan göra är att ni är att be om mirakel. Och Tack för alla varma tankar ni ger oss och alla fina och underbara vänner som visat sig och tagit sitt mod och brytt sig om oss och visat det i vår svåra tid, hur ska vi kunna tacka er?! Ni är underbara!! (L)

Älskade skyddsängel, det skall ALLTID vara vi!! (L) (L) (L) (L) (L) (L) ALLTID, ALLTID!!
 


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!