veckans uppdatering

I veckan har jag hunnit med att åkt med syskonen och pappa till buildabear eftersom Linnea fick det utav mig och pojkvännen i födelsedags present när hon fyllde 4 år. Det blev en liten Kanin med hängöron som fick namnet Maja. Det skulle vara rosa prinsessklänning och rosa klackskor.
 

En runda på Ikea med familjen även till City Gross för att pappa skulle inhandla badminton grejer. Igår blev det till läkaren på UMAS för att kolla mina onda leder och så. Blev även provtagning där det blev väldiga komploikationer. :( Efter det blev det till syrran för att äta middag.


Imorse blev det att baka kamelbullar till både mig och syrran samt vaniljbullar. Blev även en cykeltur till affären för att handla kamel. ;) Tillbaka till bullbaket för att baka klart. Hämtade söta Emilia på dagis och sen var vi ute på nya äventyr bl.a. på McDonalds för att säga hej till Tindra, pojkvännen och Linus.

När jag och Emilia väl var hemma igen så stod den goda middagen serverad på bordet. Tack lill syster för god mat idag igen. Vilken lycks jag har asså!!!! :)

Imorgon väntas det att bli en riktigt tuff, ledsen och jobbig dag. Så kommer inte uppdatera från kvällen, om jag uppdaterar.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!