Animal Hospital/ Djursjukhuset med Tilda

Idag har det varit en lugn och härlig dag fast det bara har regnat exakt hela dagen. När jag vaknade så regnade det och när jag skulle ut så regnade det och när jag nu precis från en stund sedan kom hem så regnade det ja precis hela dagen så har det bara regnat.

Var hemma hos familjen idag och åt mormors underbara köttbullar med sås och potatis. Mmmmm vad gott det var! :) Cyklade till affären för att vecko handla och det kan jag verkligen säga att det var. Var i mat affären 1 h och 45 min. Så länge har jag nog aldrig varit i en mat affär. hihi..... Påväg hem så gick den första mat kassen i sönder så jag fick stå och packa om alla sakerna som jag hade köpt. Efter en stund så gick minsann den andra kassen också i sönder. Jag fick panik herregud asså. Alla människorna som körde förbi mig måste ju ha tänkt samma sak som mig. Exakt hela min cykel var propp full med mat och mig förstås. hehe..... Kul va?? ;)

Cyklade förbi mamma och fick låna en matform som jag skall laga mat med imorgon, längtar redan.... Köpte rabarber i affären för att göra en rabarberpaj men det blev inte så idag eftersom det kom annat viktigare i mellan. Det får jag ta och göra imorgon kanske....
 

 
Hoppas att min rabarberpaj blir lika fin som denna..... :)

Någon som vill komma på saftkalas med rabarberpaj???? Ring i så fall innan ni kommer, tack!!

Hann bara att packa in mina inhandlade saker och sen bar det av igen hem till familjen för att få hjälp av mamma med att fixa lite papper och så. Följde även med mamma och Tilda till djursjukhuset för att kolla upp Tilda hos veterinären. Det visade sig att hon bara och bara hade fått en allergisk reaktion mot sitt fästinghalsband som vi trodde att hon kunde ha men det visade ju sig att hon var allergisk mot det! :( Stackars lilla Tilda!!!!
 

Nu är jag åter igen hemma och skall snart sova, hoppas att ni har haft en bra dag!

Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!