Emilia dag

Hämtade Emilia på dagis i eftermiddags sen gick vi hem och åt en smörgås och därefter gick vi ner och lekte på lekplatsen samt blåste såpbubblor. Emilia älskar verkligen att leka på lekplatsen. Jag passade även på att vara barn på nytt. :)


 

 

 

 

 

 

 

 

 
SYRRAN OCH JAG GUNGAR PÅ EN MAKAPÄR PÅ LEKPLATSEN! :)


 

 
MIN LILLASYSTER EMELIE ÄR VÄRLDENS BÄSTA SYSTER SOM ALLTID FINNS HOS MIG I BÅDE UR OCH SKUR OCH ALLTID HAR VI SÅ KUL OCH TREVLIGT TILLSAMMANS!! <3

 

 

 
VÄRLDENS GOASTE LILLA HJÄRTA, DET FINNS INGEN SOM ÄR ALLTID LIKA GLAD OCH SÖT SOM EMILIA PLUTT :) <3
 

 

Vi gick sen upp och därefter lagade syrran mat till oss. Det blev korvgryta så gott det var!!!! Måste verkligen be henne om receptet på den fantastiska maten. :) Tack syrran!!!!!!

 
ÄR TOTALT HELT FÖRÄLSKAD I SYRRANS GODA KORVGRYTA!!! :) DEN ÄR MIN FAVVO JUST NU!!! ÄR DU GLAD NU SYRRAN???? ;)

När kl slagit 18:00 så var det till träningen där tjejerna väntade och där blev det att prova lite kläder. Fick där på en utskällning av en förälder som är totalt dum i huvudet. La ett mail till cheferna ang detta så dom kommer att ta detta på lördag för detta är verkligen INTE okej!!

Hann även inom HEMMA KVÄLL för att inhandla lite godis, tack Mia för hjälpen! :) Du är en pärla!!

Väl hemma så såg jag ut som ett badkar så blöt var jag från topp till tå pga det regniga vädret, inte kul. Har nu från en bra stund sedan ätit makaroner med korv tillsammans med pojkvännen. Och nu väntas det tv tittande samt film kväll.

Hörs imorgon....

Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!