Hos lillasyster

Idag har jag bara tagit det lugnt. Har en stund hos mormor och hälsat på henne! Kollat lite på tv och just då kom E.R. (Cityakuten) som programet just då på tv. Minns när jag var yngre hur mycket jag älskade det programet. Jag kunde se avsnitt från avsnitt om och om igen och det kan jag fortfarande men kanske inte lika många gånger! :)

Var sen på jobb för att fylla i papper. Åkte inom Hemköp på vägen hem till min syster. Köpte årets första nektariner, får väl testa en ikväll för att se om dom är så goda som jag hoppas att du är. Åt middag hos syrran då det blev mat ifrån kiosken (korv och mos).


Träffade Abdi på bussen på väg hem. Gick inom Coop Konsum för att se om dom hade mina goda "djur kex" och det hade dom. Sådana kex hade dom innan när jag var yngre. Tycker att dom är så goda, kan vara för att det är djur som figurer istället för andra tråkiga kex som är bara avlånga eller runda. Träffade på Jon i affären ifrån Kasper Kollo!

Skall snart se på film/ tv och sen sova för imorgon skall jag hämta Emilia på dagis! :) Längtar redan jätte mycket!!!!!!!!!!! :)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!