Lisebergs kanin :)

Tjenare bloggen!

Idag har det varit så oroligt fint och härligt väder runt 27 grader hos mig i alla fall. Hoppas verkligen att det härliga vädret kommer att stanna.

Tyvärr så fick jag stanna hemma idag för att städa och rensa som jag innan berättade för er för att jag hade fått nyinflyttande hyres gäster på besök utan lov. Dvs massor av myror som dock inte var bjudna på kalas. ;)

Fick mig ett ryck och ställde mig och bakade en sockerkaka för att jag var nyfiken på hur den skulle bli med min nya bakform som jag i lördags köpte på Liseberg när jag var där med ett par kompisar.
 

Cyklade hem till familjen och åt middag hos dom. Det blev lite rester som jag hade lagat igår. Pasta med tacos och tomater & majs. Jätte gott var det! :) Spelade fia med mamma och jag vann denna gången också. Cyklade till affären för att handla lite mjölk osv. Och nu är jag åter igen hemma och skall snart se på film och proppa i mig goda Johanna popcorn med socker. Mmmmm vad gott! :)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!