Ortopeden

Åt lunch med min älskade M och det blev nudlar med kycklingsmak sen köpte jag SE&HÖR till M.

13.00 blev det möte med mamma, L och E. Under mötet så kom rörmokaren och skulle laga min toalett kran. Så nu är den både snygg och modärn och den fungerar som den skall.
 

Tog taxi till UMAS för att jag skulle träffa läkaren på Ortopeden pga mitt skadade knä.
 

Efter det så träffade jag Carro och vi åkte till lilla V och hämtade upp henne och sen åkte vi till Malmö igen. Gick inom babyproffsen för att fylla på luft i lilla V hjul. Tanten där fyllde på för mycket luft i hjulet så det gick i sönder.
 

Jag fick nästan panik för hon måste ju ha sitt hjul för att komma fram. Vi fick ingen alls hjälp av Babyproffsen pga att hon gjorde så att hjulet gick i sönder. Vi gick slita och dra så att vi äntligen kom fram till en cykelaffär. Han skrämde livet av oss och sa att det kostade 2000:- för att få en ny slang på hjulet men det slutade med att vi fick betala en annan summa. Vidare på vår resa så blev det ett foto på bussen.
 

Framme på Entré så tyckte ett par tanter att vi inte skulle åka rulltrappa så dom började att ropa på oss. "Det finns faktiskt hiss för er"! Väl framme vid Noa Noa så var ju givetvis Annastacia och hennes ko dumma mamma samt familj där så vi tog ett extra varv på Entré tills dom hade gått där ifrån. Både lilla V och Carro testade en massa kläder och biträdet var inte så jätte trevlig utan svarade med korta ord mot oss. Vi gick inom Hemköp men dock så hade dom inte mina korvar som jag var så sugen och ville ha till middag, besviken blev jag!!! Åkte och lämnade Carro vid bussen och när jag och lilla V stod och väntade på vår buss så gick vi inom HEMMA KVÄLL och köpte ett choklad och en Coca-Cola men efter någon minut så smällde den och Coca-Cola fick vi precis överallt.
 

 

 



När jag väl kom hem efter en lång men trevlig dag så var det av till Coop Forum för att veckohandla.

Kram
/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!