en liten lista för en gångs skull =)

DU MÅSTE VARA ÄRLIG!

Jag är/har..
(x) Jag har gjort graviditetstest
(x) Jag tänker innan jag gör saker.
(x) Jag är envis.
( ) Jag är petig med musik.
(/) Jag går efter utseendet på tjejer/killar.
( ) Jag skriver poesi.
(x) Jag är emot mobbing.
( ) Jag har en snuttefilt.
(x) Jag sover med lampan tänd.
( ) Jag snarkar.
( ) Jag pratar i sömnen.
(x) Jag är bra på matte.
( ) Jag har suttit i fyllecell.
( ) Jag har fler än 3 prickar i polisprotokollet.
(x) Jag har/har haft vänner som knarkar/knarkat.
( ) Jag har suttit vid datorn i 3 dygn i rad
( ) Jag kan slicka mina egna bröstvårtor.
( ) Jag har slagit fler än 20 killar i armbrytning.
(x) Många av mina vänner har aldrig sett min naturliga hårfärg.
(x) Jag är bortskämd.
(x) Jag betalade min moped/ iPod/ dator/ TV själv.
(x) Jag har piercingar på andra ställen än i ögonen.
(x) Jag har tatuering/ar.
( ) Jag har hållit något av mina femhundrafemtielva nyårslöften.
(xxxxxx) Jag har färgat håret fler än 30 ggr i mitt liv.
(x) Jag behöver mer än 15 minuter för att fixa mig vid spegeln.
( ) Jag har varit/är tillsammans med en miljonär.
( ) Det har visat sig att mitt ex bara har utnyttjat mig.
(x) Jag har krockat.
(x) Jag skriver fort på tangenterna.
(x) Jag har en hobby.
(x) Jag har sövts ner.
(x) Jag är beroende av något.
(x) Jag älskar mina föräldrar.
(x) Jag favoriserar personer.
(x) Jag läser.
(x) Jag har humor.
( ) Jag har bränt bort 2000 kr på absolut ingenting på en dag.
(x) Jag har bra självförtroende.
(x) Jag tycker att jag ser bra ut.
(x) Jag har tagit till extrema och kanske inte så smarta metoder för att förändra mitt utseende.
(xxxxxx) Jag vill gå ner mer än 10 kg i vikt.
(x) Jag vill plastikoperera mig.
(x) Jag är teknisk.
(x) Jag har en cool dialekt.
(x) Jag hatar pizza.
(x) Jag hatar tacos.
( ) Jag behöver 2-3 kuddar när jag sover.
(x) Jag har ofta huvudvärk.
(x) Jag är lättpåverkad.
(x) Jag har fler än 3 riktiga vänner.
(x) Jag kan inte vara tillsammans med nån om jag tycker den är ful..
( ) Jag har fler än 10 djur.


Fordon/ sport:
(x) Jag har kört bil.
(x) Jag har kört fyrhjuling.
( ) Jag har kört traktor.
( ) Jag har kört motorcykel.
( ) Jag har kört snöskooter.
(x) Jag har kört moped.
(x) Jag vet hur man startar en bil.
( ) Jag är bra på kubb.


Hygien:
(x) Jag målar naglarna ibland.
(x) Jag har snusat/snusar.
(x) Jag har rökt/röker.
(x) Jag tränar.
(x) Jag biter på naglarna.
(x) Jag rakar mig under armarna.
(x) Jag rakar benen.
( ) Jag rakar mig på armarna.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!