Fullspäckat program med bl.a. vårdcentralen

Dagen började redan vid 9-tiden och jag var hur trött som helst just vid den tiden på morgonen. Träffade Emi timmen efter och vi tog oss en cykeltur både till en affär och även inom Partyland eftersom jag skall ha mitt tredje kalas i helgen samt Trollis också skall ha kalas i helgen. Fullt show i helgen med andra ord. Både med barnkalas och vuxenkalas väntas i helgen.

http://www.party-land.se/ 

Blev en runda inom en tapet affär eftersom det skall bli nya förändringar hemma hos Emi. Så himla snygg tapet må mig säga. Hon har minsann bra smak den bruden. Hihi ;-)

Har för mig att det var denna tapeten men är inte helt 110% säker.
 

Efter det blev det inom hemmakväll http://www.hemmakvall.se/ för att hyra lite filmer. Det blev bl.a. "Beethovens juläventyr" och 2 till filmer men har fortfarande inte sett dom 2 som jag har kvar att se i en vecka om jag så vill det. Jag kan verkligen rekommendera filmen "Beethovens juläventyr" för er för den var verkligen dunder bra enligt mig då...... :-)

Var även inom pappas jobb idag och fyllde på luften på min cykel. Plus var även inom Mobilia en snabbis för att köpa ett fint kort till Trollis födelsedag. Och sedan jag kom hem vid 17-tiden så blev det att tvätta, bläääääää eftersom först när jag skulle använda en av maskinerna som jag alltid använder så ville den inte starta så fick spel på den. Men efter mycket om och män så gick den äntligen igång. :-) Jippi!!!!!!!!!!!!

Var även på min vårdcentral idag med för att ta nya prover pga att Helene hade ringt mig en massa i förra veckan. Men jag klarade det, är helt stolt över mig att jag verkligen klarade av att ta prover. Jag som absolut hatar allt som innebär sprutor och nålar osv. Men Helene klarade det och hon var väldigt lugn och stod vid min sida. Det kändes verkligen som en bra och trygg känsla!!!!! Tack Helene!!!! :-) Jag som har gått och oroat mig för denna dagen då jag skulle till vårdcentralen för att ta elaka prover så klarade jag det så bra med lite komplikationer men, men. ;-)

 

 

Fick även reda på att Emi hade bakat en äpplepaj och den dosen kom ända hem till mig så jag kontaktade henne och cyklade inom henne påväg från affären. Såååååå helt fantastisk äpplepaj som hon hade bakat den var verkligen full utav kärlek!!!!!!!!!!!! :-) (L) (L)

Kunde inte somna innan så har nu suttit här i några timmar och skall snart gå in och bädda min säng och sova!!!!!!


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!