Här tvingas Olle lämna Idol

Vid 13-tiden kom Emi över och lånade min dator ett slag. Jag, Trollis o Emi cyklade till stan då Emi skulle byta ett klädesplagg på Gina och därpå köpte jag lite grejer till min mobil. Det blev både mobilskal och mobilskydd för att hindra skador på den.

Väl inne där jag köpte grejer till min mobil så skadade Emi sin hand så hon har en aning ont i den nu men jag hoppas att det går över tills du gifter dig om du nu skall göra det dvs.

Cyklade hem och Emi började med att laga mat, så snäll hon är. Och vi iväg till Coop för att handla lite mat. Hade beställt privat på Coop och det var några liter mjölk ifrån Arla men från 2 veckor sedan så hade dom fått fel mjölk. Och från ett par dagar sedan så beställde dom återigen mjölken till mig men dom har inte fått leveransen än. Sååååååå otroligt störigt må mig säga. Beställde den åter igen och hoppas nu att min speciella leverans kommer i början av nästa vecka. Håll tummarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fortfarande på Coop så passade jag på att fråga när mitt paket kommer att komma fram till personen som jag har skickat det till och dom sa att leveransen skulle haft gått iväg men hon som skulle haft skickat iväg det hade missat att lägga ner det i påsen. Såååååååååå irriterad jag blev då, paketet som jag ville skulle vara framme hos lilla H idag pga att jag tyckte det var så synd om henne nu i veckan när hon skadade sitt finger. Men jag hoppas verkligen att paketet till Hedvig kommer till henne på måndag senast tisdag iallafall!!!! Hoppas att hon blir glad för det!! :-)

Hem till Emi blev det för att äta goda små köttbullar med makaroner. Gick sedan hem och fixade lite. Blev en cykeltur till Kage för att hämta en sak inför imorgon. Åter igen hem till Emi för att titta på Idol som började klockan 20:00. Idag stod det mellan Olle och Amanda.P fast det var Olle som fick lämna Idolresan och Amanda.P fick stanna kvar och fortsätta Idolresan. Glad blev jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) Bra jobbat Amanda.P!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikvällens Idol så tyckte jag verkligen att André och Amanda.P gjorde väldigt bra ifrån sig och sist men inte minst så gjorde Moa det bästa från kvällens Idol. Woooooooooooooooooooooow vilken hit hon har skrivit. En toppen bra låt som kommer att sälja guld när den väl kommer ut på Spotify bl.a. Molly sjöng väldigt, väldigt falskt idag!!!!!!!!!!! Skärpning Molly om du skall fortsätta att hänga med i Idolresan.

 

Ska snart sova pga att jag skall upp tidigt imorgon för att tvätta!!!! Bläää.


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!