I know u hate it.

Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Mörkblå
Den sista personen du talat i telefonen med? Louise
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Hållningen, leendet
Vilken är din favoritdryck? Kaffe
Hårfärg? Ljus brunt
Ögonfärg? Brun/ gröna
Vad dricker du på krogen?: Cider
Favoritmånad? Juni-aug, nov o december
Senaste filmen du såg? någon Bröderna Marx film :p
Vad ska du göra imorgon? får se, vet ej än men på kvällen ut med tjejerna på jouren.

Senaste person som ..
Sov in din säng:
jag
Skällde på dig: Anna, haha
Du chattade med: Frida
Fick dig att gråta: skitsaker

Vilken svordom använder du mest? Fan, jäklar
Om du vann på lotto, vad skulle du göra? Vet inte, det var en svår fråga.
Om någon vill få ditt intresse, hur gör man då? Flörta lite smådiskret, lé åt personen och ge komplimanger.
Tittade du på tecknat när du var liten? Mjaaaaa
Vilka språk pratar du? Svenska, Engelska och teckenspråk
När grät du senast? 6 november
Har du några tatueringar eller piercingar? piercing i naveln & en tatuering på vänster skuldra
Vilken är din favoritfrukt? Passionsfrukt & banan
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Not anymore! :-)
Sover du på mage, sida eller rygg? Sidan
Stör det dig om någon som har sagt att den ska ringa inte ringer? Ja, ibland.
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du heta? Jonathan tror jag.
Vad skulle du aldrig kunna tolerera hos en partner? lögner och svek

Vad ska du göra ikväll? Träffa tjejerna ifrån jouren.
Vad ser du fram emot? helgen på isen
Sex på första dejten? Det beror på.
Vad åt du senast? spagetti o köttfärssås & en halv banan, maha
Gillar du att laga mat? Ja, i sällskap
Vad är sexigt? haha, vet inte.
Vad heter dina husdjur? Tilda (hund) samt Smurre.. om man får döpa sina dammråttor
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja, självklart
Bio eller promenad? promenad
Jag är allergisk mot: elaka människor & väldigt mycket mer!!

Jag har tagit studenten: JA! 12 juni 2007.
Jag har svimmat: Ja, en gång i skolan pga panikångest och lite till.
Jag älskar någon: Ja
Jag har rapat högt offentligt: OM jag har, förlåt!!!!!


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!