Iphone

Dagen började redan vid 7-tiden då det blev det telefonsamtal. Blev upphämtad utav mamma och även Emi skulle följa med oss. Har idag fått en tvbänk som jag blev väldigt glad för och även andra saker så som blommor och även en ny resväska. Kan verkligen behövas nu när jag skall skall resa till Göteborg för att tävla. :-)

Emilia fick idag gå till dagis åter igen och hon hoppade nästan av sängen då hon fick reda på att hon fick gå till dagis igen. Hon fick med sig pyjamas och även Emma dockan fick följa med henne till dagis idag. EFtersom dom på dagis skulle ha pyjamasparty! :-) Ett väldigt trevligt förslag tycker jag!!!!!!!!!!!! Minns inte att jag hade det när jag var liten..... ;-)

Sedan jag kom hem så har jag talat med min telefonoperatör redan 3 gånger och har dom på luren återigen. Herregud asså!!! Är så trött på detta nu med telefoner att göra. Kom nyss på ett förslag och föreslog det för Emi så idag igen så skall vi äta middag tillsammans. Alltid lika trevligt när det sker...... Undra vad det kan bli till middag idag. Fisk är ju väldigt gott, får nog bli det idag!! Hörs senare,


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!