Malmö Arena

Imorse eller ja i förmiddags så hade jag för en gångs skull sovmorgon och det var verkligen assssssss skönt kan jag verkligen meddela er om!! Men plötsligt ringer det både på hemtelefonen samt på porttelefonen och jag orkar verkligen inte gå upp och svara för att jag plötsligt blev väckt ur min skönhetssömn.

Fick även mail på samma gång som höll på att plinga om och om igen. Väldigt störigt enligt mig då. :-( Det var bl.a. en arbetsgivare som ville boka mig på en anställnings intervju i nästa vecka. Tackar!!!!!!! :-) Därpå ringde jag upp syster och då var hon nästan helt panikslagen på att hon absolut inte fattade hur man skulle baka en rulltårta. Hon är väl bara för gullig hon!!!!!!!!!!!! ;-) Kastade på mig kläder och gick till henne och hjälpte henne med det. Vi bakade 2 styckna rullisar en choklad rulltårta med vaniljkräm och en vanilj rulltårta med chokladkräm i. Det blev även bakat cornflakeskakor idag och goda blev dom.

Efter bakningen så blev det att hjälpa syrran med att städa och därpå blev det att springa med en massa skräp till containern som kommer ca 1 / varannan månad hit där vi bor. Man skulle kanske kunna tro att jag samlade på dammsugare men det är verkligen inte sant. Kastade faktiskt bort 3 dammsugare samt golv och lite annat smått och gott.

Klockan blev 15:00 och det var åter igen dags att hämta Emilia på dagis. Usch vad det regnade ute men vi hade kul ändå när vi gick hem ifrån dagis.

Klockan 16:15 cyklade jag iväg för att träffa tjejerna ifrån jouren då vi skulle stå på stan och göra reklam osv. Hela tjejligan frös mer eller mindre och det slutade med att jag och Elin åt på McDonald´s.

 

 

Har ikväll varit hemma hos syrran och bara haft det allmänt väldigt trevligt och sett på Idol 2011 som ikväll uppträdde på Malmö Arena! Jag hoppas fortfarande att Moa ska vinna allt!! Och det blev Molly som fick lämna Idol resan.

Cyklade även till Kage ikväll för att bl.a. hämta pappas busskort och Kage överlämnade ett stort paket till Emilia eftersom hon fyller år i helgen. Tackar.


Skall snart gå och sova pga att det är en ny och lååååååång dag imorgon (lördag)


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!