Mitt andra födelsedags kalas den 12/11-11 / skattkarta

Natten mellan den 11/11-11 och 12/11-11 så sov jag väldigt länge. Man kan säga att jag borde haft gått upp mycket tidigare än vad jag gjorde. Ställde mig och bakade lite muffins både choklad och äppelmuffins. Flyttade bord och stolar samt satte Kage i jobb så hon var så snäll och dukade så jag kunde kasta på mig lite smink.

Var även borta hos Emi och lånade lite stolar till mitt andra kalas för detta året. Och ändå så är inte mina födelsedags kalas för detta året slut än på ett bra tag. Gästerna kom vid 16 snåret och ett tu tre så var hela lägenheten full proppad utav folk.

Det bjöds på choklad och äppelmuffins, sockerkaka, kamelbullar (kanelbullar, tårta och dryck till. Och till kidsen så blev det glass utav olika sorter. Till middag så blev det pizza och det blev väldigt uppskattat. Till slut så blev det även godis och dvs med film.

Syskonen ville ha en skattkarta och det blev det också med en stor skatt full med godis i. :-) Ett lyckat andra kalas med andra ord. Är totalt helt slut nu och nästa steg för min del är nu sängen som väntar på mig.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!