Mitt ena födelsedags kalas den 11/11-11

I torsdags den 10/11-11 så kunde jag verkligen inte somna. Somnade nog inte fråns klockan var runt 3 på natten. Och jag som tyvärr redan skulle gå upp vid 8 snåret. Var super trött när jag vaknade när klockan ringde. Dags att gå upp och tvätta. Bläääää! Extremt mycket tvätt var det eftersom jag inte har tvättat på över en månad.

Efter tvätten blev det att röja här hemma och sen stressa ner till affären för att handla inför mina födelsedagskalas som jag bl.a. hade ett igår den 11/11-11 och ett som jag skall ha idag den 12/11-11 och ett som jag skall ha senare i november. Ordentligt firad skall man bli!!! :-) Mycket folk i affären och till slut fick jag handlat allt som jag skulle ha.

Hem och lämna alla varorna i hallen och sen springa ner och hämta Trollis på dagis. Mötte upp Elin på vägen hem för att hon var så dunder snäll som ställde upp och hjälpte mig och lilla E att baka. Det blev både kamelbullar hihi menade kanelbullar, chokladmuffins och äppelmuffins och en stoooooor fin tårta!! :-)

Klockan blev runt 17-tiden och jag blev upphämtad. Blev utbjuden på en fin, fin restaurang och det var dunder gott, tack mamma!! :-) Efter det åkte vi hem och där blev det fika med glass, tårta och dvs.

 

 

 

 

 

Och nu ikväll så har jag sett på Idol 2011 som jag alltid brukar göra på mina fredagar oftast iallafall. Och ikväll så blev det André som fick lämna Idolresan. :-( Men jag är fortfarande överlycklig eftersom min favorit fortfarande är kvar. Och min stora favorit år 2011 är Moa och på andra plats för min del så kommer Amanda. P.

 

Vem har ni som era favoriter i Idol 2011???????

Nu skall jag snart gå och sova eftersom det har varit en väldigt lååååång dag för min del.


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!