Pappa

Skulle egentligen haft tvättat imorse men så blev det inte pga att jag var super trött och pallade liksom inte gå upp så tidigt som det var tänkt från början. Cyklade efter lunchtid till Mobilia för att inhandla strumpbyxor som jag skall ha imorgon (söndag) då jag skall jobba som modell som jag brukar göra.

Åkte tillsammans med Emi hem till pappa och syskonen. När vi väl var framme jag, Trollis och Emi så var varken G eller C hemma för att dom var och tränade. Sååååå underbart fint dom har fått och wooow vilka fina och stora rum syskonen har fått. Både rosa och blått har dom som färg på sina rum. Och en massa pinaler och leksaker. Precis allt har dom, känns nästan som att det dom pekar på får dom. Dom har Playstation 2, Nintendo Wii, Nintendo DS det jag vill ha och säga med detta är att jag förstår inte föräldrar som aldrig säga nej till sina barn. Det låter kanske lite konstigt eftersom det är min förälder med som gör detta eftersom det är mina syskon som det handlar om. Men skit samma...... Blir så irri på barn som alltid får allt men jag har kommit fram till det att barn blir inte lyckligare med mer prylar och leksaker dom har. Tvärtom dom blir yra i huvudet och vet till slut inte vad dom vill eller ska leka med eftersom dom har förmycket att välja på.

Både L och L har kommit till den åldern där det nu bara handlar om prinsess prylar allt från prinsess skor, klänningar, speglar, halsband och mycket mycket mer. Herregud asså...... Får bara ont i huvudet när jag tänker på det. Bilder på dagen kommer lite längre ner, håll ut!!!!!!!!!!!! :-)

Det bjöds på purjulöks potatis med kött, chili och mangosås. Till efterrätt blev det vaniljglass, chokladglass, några olika strössel sorter, både choklad och kolasås samt maränger. Senare serverades det även godis. Känner att jag verkligen inte kan få ner en enda liten matbit till för då spricker jag, så mätt är jag!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det blev både bus, lek, musik och hopp under hela eftermiddagen/ kvällen och helt slut är jag.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!