Party, party på Möllan

Ursäkta mig för väldigt dålig uppdatering under hela denna helgen. Men här kommer mitt låååååånga inlägg här på bloggen med helgens uppdatering! :-)

I fredags på morgonen så var jag i tvättstugan som jag kanske skrev dock så blev det en hel del ändringar i min planering. Mellan en sväng när jag hade varit nere i tvättstugan så hade jag ett par missade samtal bl.a. ifrån min snälla sjuksköterskan ifrån vårdcentralen. Hon hade en sträng order att jag var tvungen att komma ner dit under dagen så det blev så fast jag absolut inte alls var så motiverad till det som hon var. Samt att jag fick gå till dagis redan vid 10-tiden för att hämta hem Trollis pga att hon under natten hade så fruktansvärt ont i sina öron igen. Tog taxi dit och som vi trodde så har hon fått en ny öroninflamation. Andra öroninflamationen på cirka 2 veckor. Stackars mitt lilla hjärta!!!!!

Efter besöket på vårdcentralen så blev det till apoteket en sväng med för att hämta ut Trollis pencilin PCN/ Pen (penicillin). Dock så var inte penicillinen blandad så det tog en himla tid samt att där var hur mycket folk som helst. Eftersom det tog en så himla lång tid på apoteket så till slut efter att ha kämpat länge så kunde inte Trollis hålla ögonen öppna längre så hon somnade i vagnen. Så gullig hon är..... :-)

Väl hemma så var det dags för en väldigt sen lunch för Trollis men det blev iallafall av. Vrål hungrig som hon var.... ;-) Vi båda tog oss en liten vilostund och sen var det dags att hämta upp tvätten från morgonen då när jag tvättade. Senare på kvällen så kom mamma och passade Trollis medans jag och Emi åkte och veckohandlade mat samt hämtade locket till Emi´s byrå.

Vid 23-tiden så blev det att ta bussen till stan där jag mötte upp R vid Möllan. Och efter en stund så mötte vi även upp Frida och Anna där. Det blev party, party med andra ord men vi hade det väldigt trevligt. Kom dock inte hem förräns på morgonen vid 5-tiden. Trött som in i bomben var dock jag när telefonen ringde vid halv tio. Emi på luren var det och i eftermiddags (lördag) så blev det en sväng till självaste IKEA. Tack för middagen på IKEA mamma, super gott var det!! För första gången så har det aldrig hänt att jag har kommit ut ifrån IKEA och inte handlat någonting alls. Wooooooow asså!!!!!!!!!!!!!! :-)

Annars så blev det en tur till Emi ikväll fast bara en mini stund. Och nu om en mini liten stund så skall jag snart gå och sova för att jag är super trött verkligen.


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!