Välja tårta

Nu är det inte många dagar kvar tills jag fyller år. Har fått besluts ångest om hur jag skall hinna med att göra allt inför fredag. Har inte änns bestämt mig än om vilken tårta jag skall ta och göra men det blir väl i sista stunden skulle jag kunna tro.

Det är snart onsdag om några få minutrar och här ser ut som katastrof. Här har inte städats än inte inhandlat något inför fredag och lördag än. Här skall följande saker göras inför fredag samt lördag:

* Städa
* Plocka undan
* Diska
* Handla
* Duka
* Planera
* Baka
* Hinna med att träna varje dag som vanligt
* Laga mat
* Tvätta

Och mycket mycket mer än bara det som jag har rabblat upp här på listan. Någon som är frivillig att hjäpa mig?????????

Imorgon onsdag klockan 09:00 så kommer Kage hit och skall hjälpa mig att fixa och trixa inför helgen pga att jag fyller år på fredag den 11/11-2011

 
En bild på Kage!!!!!!!!!!! ;-)


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!