ST-läkare

Blev som sagt upphämtad utav min käraste lilla kusin Malin och vi åkte till UMAS där det blev mååååååånga timmars väntan utan att någon hade kollat på mig om vad det skulle kunna vara för fel på mig och mina ben. Någonting måste det ju kunna vara eftersom jag fortfarande inte känner av mina ben och det till och med har gått upp till mina lår också.

Var som sagt på akuten i över 9 timmar cirka och fick dock inte träffat någon läkare på hela den tiden. Tycker dock det är dunder dåligt men men. Efter den tiden tog vi bilen och körde till McDonalds för att äta där lite. Första stället med McDonalds var dock stängt men vi fortsatte till Rosengård där det blev hamburgare och dvs.

Klockan blev 7.00 och jag kastade mig på telefonen för att ringa till min vårdcentral där jag fick bra hjälp. Efter det så fick jag ett telefonnummer till min ST-läkare och som tur var så fick jag en akut tid till henne idag fredag och det var en himla tur.

Fick en remiss av min ST-läkare tillbaka till akuten och dit skall jag och Cissi snart dra till. Annars så har jag bara varit hemma och sovit lite pga att jag inte fick några timmars sömn inatt pga attjag och min kusin var på akuten hela natten.

Sitter nu bara och väntar på en rörmokare för att både min toalett och brunn läcker och jag vet inte vad det är för fel.


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!