Gästbloggar

Hejsan bloggen. Detta är Emelie (tryck på namnet för att komma till min blogg), Johannas syster.
Tänkte gästblogga lite medan syrran är på semester :P

Okej ärligt talat så har jag inte så mycket att skriva. Har ingen aning om vad Johanna gör om dagarna, men vet om iallafall att hon var det väldigt roligt :)

Förrutom det så saknar både jag och Emilia (min dotter) Johanna riktigt mycket. Längtar tills hon kommer hem igen så vi kan umgås och ha det roligt och trevligt som alltid :)
Men tills dess så hoppas jag att Johanna har det skoj och att hon är rädd om sig.
Du ska veta att du är saknad!

Puss vi älskar och saknar dig // Lillasyster Emelie och Systerdottern Emilia.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!