Hänt lite saker..... :-(

Jag ber åter igen om förlåt för att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera min blogg men det har hänt en massa grejer som har gjort så att jag inte har kunnat och i heller inte orkat blogga.

Mina veckor bara springer ifrån mig precis likadant som med tågen när dom kör ifrån en plats till en annan plats. Den 18/8 började iallafall Malmö Festivalen och där har jag dock varit exakt varje dag. Dels för att jag har uppträtt där. Även tillbringat det med vänner och familj. Har varit och sett en massa bra band så som Veronica Maggio som är en stor favorit för mig. Och har även sett Eric Saade, Orup, Rix Fm festivalen. Det har verkligen varit en fullspäckad vecka för mig sedan jag kom hem ifrån min semester.

Tänkte även berätta att jag och herr P har gjort slut!!!! (singel)!!!!!

Har precis packat 2 styckna lådor. Hela tiden tänker jag "men det är långt kvar tills jag ska flytta, jag ska packa...." Jaha men nu står jag här och har inte packat speciellt mycket, men däremot har min m´söta snälla underbara älskade Emelie packat desto fler lådor till mig :-) Tror att där är 48 lådor som är klarpackade nu, och ändå så kommer där vara måååååånga fler.
Känns som att jag rensar och slänger mycket, men ändå är där såååååå mycket kvvar att packa... Själv så tycker jag att det är roligt att packa de stora sakerna som t.ex. filmer, kläder, fotoalbum osv. Men det är de små sakerna som jag absolut hatar att packa. Oftast brukar det sluta med att jag håller på att packa ner små sakerna dagen jag packar och stressar som en galning ;-) Och tro mig jag har flyttat måååååååååååååånga gånger.

Detta ska bli min 18.de gång (!) som jag ska flytta ;) hahahaha. Faktiskt så tycker jag att det är roligt att flytta, OM jag flyttar till ett bra ställe. Usch kommer ihåg en gång när min mamma fick spel på Malmö och fick för sig att vi skulle flytta till Klågerup (en liten bondehåla utanför Malmö(. Jag grät dagen vi flyttade, trodde att hela mitt liv var förstört. Jag kände absolut ingen där och det enda som fanns där var en ICA affär och jag hittade inte ens dit :-(
Dessutom var det ju en liten bondehåla där alla känner alla så hela Klågerup visste exakt vem jag och min familj var och det pratades en hel del om oss också... Iallafall så flyttade vi till Malmö efter knappt 1 1/2 år.

Och en gång när vi flyttade, flyttade vi tre hur längre ner i samma gata.! hahahaha Men det läskiga var att ägaren till det förra huset var en polis och det hade inte varit längesedan huset hade blivit bombhotat så polisen var tvungen att flytta därifrån. Och vem tror ni köpte huset när det var till salu?!
Jo, det gjorde min familj ;)

Det jag nog vill komma fram till är att jag tycker om att flytta.! :-)


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!