Alvedon & Panodil

Idag har det inte hänt så värst mycket mer än att jag har försökt vara så pigg som annars när jag är helt frisk och glad. Vaknade vääääääldigt sent idag efter att ha sovit super gott i min sköna och egna säng här hemma och ett STORT plus idag var att jag har tagit det med mig ifrån sjukhuset att jag ätit idag frukost, gott gott!! :-) Det blev bl.a. 2 smörgåsar med hallonsylt, ett glas apelsin saft och en tallrik cornflakes med mjölk och jordgubbs sylt.

Gick och hämtade Emilia på dagis och sen blev det nya äventyr till bl.a. ToysRUs för att hitta julklappar till Emilia som hon vill ha. Blev även en tur till Jägersro köpcenter där det blev pölse med bröd och så därefter blev det även lite jul shopping med julklappar. Köpte idag sammanlagt 3 julklappar eller ja 2 iallafall och Emilia valde och köpte en men till vem säger vi inte. Överraskning är det som gäller fram tills den 24/12-2011

Har idag haft en väldans huvudvärk så det finns inte på denna jord. Tur att alvedon och panodil finns!!!!!!!! :-) Skall snart hoppa i säng för imorgon så blir det till handkirurgen för att kolla min onda handled.


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!