Blodsocker

Godmorgon mina kära vänner!
Ligger fortfarande kvar på sjukhuset vilket är väldigt tråkigt eftersom det är bara äldre som är här förutom någon enstaka som också är lite yngre än alla dom andra damer och herrarna. Ligger här och vilar mig och väntar på att läkaren skall ta och komma någon gång.
Igår tog dom blodsockret på mig och det visade sig att det låg väldigt bra till eftersom jag endast hade 4,4 och det är ju väldigt bra enligt.
Lite komiskt igår kväll var att jag var så sugen på Coca-Cola men när jag väl smakade på det så var det så äkligt, så äkligt så det finns inte. Blääääääää!!
Känner mig dunder stressad över att jag inte har handlat någon mat till jul eller några julklappar iheller och om exakt 5 dagar kvar tills den stora röda kommer med paket och allt.
Idag blir det en undersökning lite senare som jag nyss fick reda på. Inte alls så pepp på det men jag måste ju.
Kram
/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!