Emelie

Idag är det redan onsdag förmiddag och det är snart lunch här på sjukhuset. Som ni antagligen redan har förstått så är jag fortfarande kvar här och jag har absolut ingen som helst aning om när jag får ta och åka hem. Vi får se och jag tar bara 1 dag i taget nu iallafall!
Från och med idag och tills julafton så är det BARA 3 dagar kvar. Har fortfarande inte förstått att det bara är så få dagar kvar men så är det. Jag har fortfarande inte köpt några som helst julklappar än pga att jag fortfarande är inlagd på sjukhuset. :-( PANIK med andra ord!!!
Min ena syster kom på besök till mig igår det var sååååååå underbart att bara "hänga" liksom! Har SAKNAT henne som in i bomben!!!!!!!!! Även Zara-Lisa kom på besök till mig och lika så Kage.
Satt uppe inatt till ganska sent pga att jag satt och läste klart en bok som jag har läst ett bra tag nu. Den var så hemsk en även väldigt sann och genomgripande. Kan absolut varmt rekommendera den till er! (Pojken som kallades Det).
Tittade nyss ut och det snöar utomhus så det känns dunder bra och jag som verkligen älskar, älskar snö!!!!!! :-)
Nu är det bara att ta och vänta på att ronden snart skall börja så att jag får lite information om vad som kommer att hända idag och lite framöver. Kan vara skönt att veta det. En sjuksköterska kom även in nyss och berättade att vi här på sjukhuset skulle ha brandövning mellan ca kl 11:00 - 12:00. Läskigt värre!!
Det bästa av det hela än så länge var att jag fick frukost på sängen idag igen, härligt!! :-)
Kram
/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!