Fortfarande på sjukhuset

Förlåt alla mina underbara blogg läsare för en DUNDER dålig uppdatering utav min älskade blogg!!!!
Har inte haft eller har inte tillgång till dator pga att jag blev inlagd på sjukhuset den 9/12 pga att jag inte kände av mina ben från tårna till en bit under mina knä.
Blev iallafall inlagd direkt och på blev det på obsen som står för observation på neurologen. Dagarna gick och det blev lördag och då hade det gått upp till en bit över mina knä med. På söndagen tror jag att det var så var det ända uppe vid ljumskarna. Jag var väldigt rädd och är det fortfarande.
Söndagen den 11/12 så kom det ett luciatåg till sjukhuset som var så underbart trevligt även om det var några som inte kunde sjunga och hålla tonerna!
Ny vecka blev det och då var vi inne på måndagen den 12/12 och då blev jag flyttad till en annan avdelning som också hette neurologen. Super gulliga sjuksköterskor och undersköterskor är dom flesta!!!!!!! :-)
Många undersökningar, tårar, tabletter och även något skratt här och där har det blivit även om jag är sjuk och ligger inlagd på sjukhus så måste jag ändå hålla humöret uppe fast jag inte mår alls bra.
På speciellt två av alla undersökningarna har det varit extra tufft kan jag lugnt säga. Vill tacka både Karolina, Ida, Cecilia och en tjej till för ni är så goa!!!!!!!!!! :-)
Har även haft mycket besök ifrån bl.a. mamma, Trollis, Emi, pappa, Gustav, Kage, Helene, Ulf, Marvin, Catharina, Elin, Hanne, Bagge, Frida, Cissi och många till!!!!!! Inte en lugn stund har det blivit med andra ord fast jag hade absolut behövt det. ;-) Men väldigt trevligt med sällskap.
Har mött på väldigt trevliga och vänliga människor som jag fortfarande har kontakt med här ifrån sjukhuset som har fått åka hem. Och även patienter som fortfarande ligger kvar här på samma avdelning som jag med ligger på. Dock så är jag yngst här men vad gör det.
En huvudvärk som heter duga sitter fortfarande i mig och tyvärr så har den nog bosatt sig i mitt huvud. :-(
Maten är ABSOLUT ingen alls höjdare så det blir inte så mycket på den fronten alls!!!!!!
Många har frågat om jag har slutat att blogga men absolut inte!! Nej då!!!!!!! Men fortsätt att följ min blogg för den är igång igen. :-)
Kram
/Johanna
Postat av: Lina
2011-12-19 / 00:37:54

Hej! Har du fått veta vad det är för fel...? Hoppas du snart mår bättre!


Postat av: Johanna
URL: http://hejochhallojohanna.blogg.se/ 2011-12-19 / 09:42:41

Hej Lina! Känner att jag inte kan och vill ta det här och nu. /J


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!