Mina nyårslöfte ;-)

 


Då är snart år 2011 över och jag tänkte sammanfatta mitt 2011. Om jag ska vara helt ärlig så har 2011 varit det jävligaste året i mitt liv. Har aldrig hatat ett år så här mycket. Jag och min familj har gått igenom otroligt mycket och fler tårar än någonsin har varit på mina kinder. Klart har det funnits positiva stunder också, men tyvärr så kopplar jag bara året 2011 till tårar. :-(


År 2012 så skall mina nyårslöfte vara följande; 

* Stressa mindre!!
* Gå ner minst 10 kilo (helst 15kilo) :-) 
* Uppskatta livet mer och sluta vara lat hahaha... ;-)
* Börja plugga eller jobba lite mer.
* Hård träna i massor än vad jag redan gör!!!!!!
* Umgås med vänner som inte bara tar en för givet.


Kram

/Johanna


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!