BUS Fabriken

I torsdags var jag i alla fall på arbetsinterljuv i Lund. Gick väl bra tror jag, så dom ska höra av sig i veckan som kommer tror jag att det var, så nu är det bara att hoppas att jag får jobbet.. Skulle verkligen behöva det! Någon som jobbat där? Är det bra eller dåligt? Efter det blev det hem igen och på bussen påväg hem så ringde telefonen och då var det ett företag som hade tagit del utav mitt fina CV och då blev det ett telefonintervju. :-)

Hämtade underbara Emilia hos Emi och då blev det att gå och pumpa vagnens däck pga att där var knappt ingen luft i. Påväg dit så ringer telefonen igen och då är det en ny arbetsgivare som hade med tagit del utav mitt fina CV och vi bokade in en intervju. Wooooow vilken helt underbar dag för min del. Den dagen var jag helt överlycklig!!!!!!

Vi åkte till Jägers och där åt Emilia lunch och vi fikade även där. Sus kom dit och vi hängde samt kickade runt i affärerna. Fick massor utav insperation eftersom många affärer hade tagit fram massor utav jul saker. ;-) Trollis tog en tupplur och vaknade dock efter bara 40/ 45 minuters sömn.

Tog en promenad till BUS Fabriken http://www.busfabriken.se/ och där loggade vi in. Det blev massor utav lek och bus där. Wooooow vad kul det var där, där kommer vi att besöka mååååååååååånga gånger till för så kul var det verkligen där. Det var första gången som vi var där. Förut så har vi besökt både Leos Lekland http://www.leoslekland.se/index2.html , Funhouse lekland http://www.funhousesweden.se/ och Andys Lekland http://www.andyslekland.se/ . Men vi tycker att BUS Fabriken var absolut den bästa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

När klockan blivit 16:30 drar vi oss hem på bussarna och Emilia är verkligen dunder trött och vill sova. Trollis var super duktig som höll sig vaken ända hem och där stod middagen klar. Tack Emi för det!!!!! Det blev köttfärslimpa till middag och Emi´s sås var superduper, dunder god!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Senare på kvällen så somnade vi ganska fort.

 

Igår fredag så gjorde jag absolut ingenting mer än att jag gick i vinteride så trött var jag. Fast jag tittade på Idol 2011 och tyvärr så vet inte svenska folket om vad talang är för det märktes ganska tydligt minsann. Tyvärr så åkte Moa Lignell ut och det resulterar till att jag med hoppar av att se på finalen den 9 december 2011. Utan Moa inget Idol tittande för min del!!!!!!

 

Nej nu måste jag sova! Ska upp till Entré imorgon så får inte försova mig, vilket har hänt för många gånger när jag ska dit.. Puss och godnatt


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!