Regn

Regnet det bara öser ner och jag är så blöt om både skor och strumpor.... Hihi! Bara skojade men det regnar faktiskt hemma hos mig.

Sitter här och väntar på att min mjuk pepparkaka skall bli klar någongång i ugnen så att jag kan gå ner till syster och överraska henne med någonting varmt och gott som luktar jul!! :-)

 

Senare idag så blir det Entré med syster! Trevligt, trevligt minsann.... undra om vad man kan hitta för kul där idag. Kommer nog bli massor utav människor pga att det regnar ute och är inte så fint väder. Men vi får se, kameran åker minsann med idag så att jag kan uppdatera er med lite foto ikväll. ;-)


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!