Sportiga frukosten

 

Tjohoo alla mina kära!!
Imorse så blev jag väckt utav herr Lexton med en slick i ansiktet.... (jag tror nog att han menade med den slicken att "godmorgon Johanna, dags att gå upp" jag behöver ut och kissa) eller nåt i det slaget. Jag var super trött i morse men vad gör man inte för sin 4 benta vän som är så underbart söt!! :-)

En lååååååååång morgon tur blev det i det underbara vädret tror nästan faktiskt att vår runda blev närmare 1 1/2 timme. Tjohoo vad vi är duktiga att gå ut och gå och röra på oss..... ;-) Hihi.

Inom ett konditori påvägen hem blev det misann också för att köpa frukostbullar. Lexton blev även sååååå sugen på en kanelbulle så enligt mig så var han verkligen värd det idag bara för att han var så duktig och lät mig ha sovmorgon idag.

Med andra ord så har vi haft en så kallad Sportiga frukosten och mysigt värre har det varit. En trött Lexton ligger nu här i soffan och sover och är trött. Skall nu ta och fortsätta med att jobba undan lite grejer men vi hörs och ses ha en fortsatt underbar dag!! :-)

 


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!