UMAS

Hejsan alla glada december läsare!

Imorse så blev det inte så mycket som hände här på avdelningen. Det blev iallafall frukost på sängen och även lite lunch med. Dock så åkte (A) min ena rumskamrat hem idag. Det är så tomt utan henne. :-(

Är det någon som skulle kunna förklara för mig om "varför vi här på sjukhuset har nu fått fisk i alla dess sorter i 8 hela dagar, ja ni läste rätt. Hela 8 dagar!!" Dock så har dom kombinerat det med både potatis, potatismos och grönsaker.

Vid 13:15 så kom en kompis Emma och hälsade på mig och hon följde med mig på 2 st undersökningar. Påväg dit så blev det utomhus transport med en rullstol som dock hade punktering. Och påväg tillbaka så blev det en tur igenom hela den stora kulverten på ca 15 min.
Klipp kommer senare!

Ikväll så har det bara varit lugnt och skönt och haft ett besök till och det var minsann min goda rumskompis på Obsen (B) som kom och hälsade på mig och (G).

Och sen kom Kage hit en stund och hon hade med sig pizza. Det hade jag verkligen längtat efter men det smakade verkligen inte alls gott! Utan ÄKLIGT!!!!!!

Från ett par timmar sedan så fick jag en väldigt trevlig rumskamrat som kommer ifrån Danmark och som pratar Danska. Ska försöka utöka min Danska nu och passa på. Får se hur det går!! :-)

Har även börjat att stå och även tagit några små steg men det är väldigt, väldigt svårt pga att jag inte har kunnat stå eller kunnat gå på mina ben på snart ca 2 veckor.

Nä, nu blir det att släcka ljuset för ikväll! Hörs imorgon, godnatt.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!