En av mina värsta dagar, med fullt av tårar.

I torsdags var det en av mina värsta dagar, med fullt av tårar som sprang nedför mina kinder. Många andra människor var också väldigt ledsna. Efter att vi hade tagit emot alla människor utanför kyrkan så steg vi in i och då kändes det verkligen som en STOR klump i min mage när kistan stod där framme och allt kändes så overkligt på något konstigt vis. Allt var helt fantastiskt, både solisten, trumpisten och den kära prästen var helt otroligt bra. Wow vilken musik och jag förstår fortfarande inte hur dom som har ett sådanat jobb orkar med allt vad det innebär. Min underbara och fina mamma var så super duktig som hade gjort detta så fint och perfekt ingen annan hade kunnat göra det lika bra. Jag vet att mormor är så otoligt tacksam och stolt över dig, mamma!! (L) (L)

Som ni kanske märker så har jag varit på begravning. Och det har inte varit vilken som helst, utan på min underbara och älskade mormors begravning. Jag kan fortfarande inte förstå och fatta att du inte är här hos mig. Och att jag ALDRIG mer kommer att kunna tala med dig, krama och pussa dig eller veta att du alltid kommer att finnas här för mig i både ur och skur, vad som än händer. Du har varit som en extramamma, bästa kompis, mormor och reskompis för mig och den som har älskat mig för den jag är.

En väldigt STOR del av mig är borta, den är fylld utav SAKNAD efter dig. Men mormor du kommer för alltid att finnas i mitt hjärta och i mina tankar, jag kommer ALDRIG att kunna glömma dig!!!!!!! Jag hade kunnat gjort allt för att du skulle få leva igen och vara frisk om jag så hade kunnat.

Men ALDRIG i hela mitt liv så hade jag kunnat tro att man kunde sakna en person så här väldigt mycket och att jag kunde gråta så här mycket som jag gör.

Tusen tack min älskade och helt underbara mormor för att du ALLTID har funnits här för mig, tack för all kärlek du har gett mig, tack för allt du har lärt mig genom åren som du har varit hos mig, tack för att du är du och tack för att jag är och har fått vara ditt äldsta barnbarn och tack för att du har varit en helt unerbar och fantastisk mormor!! (L) (L)

Saknaden är STOR, men jag vet om att du är vår skyddsängel nu och att vi kommer att få träffas en dag igen. Det vet både du och jag!!
Sov gott min älskade mormor, jag ÄLSKAR dig så otroligt mycket!! (L) (L)

    
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!