Förberedelser inför semestern

Tjohoo alla glada som läser min trevliga blogg! :)

Igår när det var söndag så var jag i hallen och tränade och sen kom jag hem och stressade i mig lite fika för sen blev det att skriva ner vad jag skall packa ner inför min semester. Blev även att packa lite inför flytten som snart sker. ;)

Somnade redan vid klockan 19.30 igår kväll och var verkligen super trött. Så tidigt var det väldigt längesen som jag somnade så tidigt. Sov tills klockan var 00.00 och vaknade då till och kunde inte sova. Var uppe tills klockan 02.30 och sen somnade jag igen och sov ända tills klockan var 14.30 idag. Såååååå helt underbart skönt.

Emma kom på besök till mig och vi hann tyvärr inte prata så länge eftersom jag var tvungen att packa, fixa och tvätta inför min semester nu i veckan.

Åkte även till Jägers med mamma för att lämna tillbaka lite saker samt att handla lite mat samt inför min semester. Hittade lite klädesplagg på Lindex som jag och mamma köpte. Tusen tack för ett par trevliga timmar min älskade mamma!! :) (L)

När jag packade upp mina varor kom jag på att jag inte fick med mig min majs så det blev att fara iväg igen och då hade mamma och Tilda det hemma hos sig. Åt även middag där samt hjälpe mamma med en sak.


Skall snart hänga upp tvätten,


Kram

/Johanna & Rolf-Allan ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!