Jour

Idag har jag bara tagit det allmänt lugnt. Åt lunch makaroner och mini köttbullar, mmm vad gott!

Sedan så blev det att åka till Jouren. Gick ut på nätet för att kolla både bussen och tåget. Fick inte fram någonting alls så ringde till 0771-777777 och där sa en tjej nej den är inställd. Och jag fick panik så ringde till C.

Åkte till Malmö Centralstation för att ta nästa tåg och då står det ingenting på tavlan. Får då frispel på hela skitet eftersom jag blir irriterad och arg på tåg skitet. Går in till buss/ tåg personalen för att fråga och be om hjälp och då säger damen som jag blir expedierad utav. Nej men det går inga tåg här ifrån pga översvämningar ifrån Danmark. Det bästa är att du tar dig till Lund Centralstation och därefter tar tåget dit. Det finns även ett annat alternativ och det är att du tar en buss till Konserthuset och där efter en express buss till ett ställe som började på F och sedan där efter en annan buss till dit du skall men det tar 1 1/2 timme och då är det nog bättre att du tar taxi. Det var vad jag fick till svar utav damen som expedierade mig.

Tog och ringde C och förklarade hur det hela låg till och arg som ett bi som jag var så tog jag bussen tillbaka hem och sedan så kom pojkvännen över en stund innan han skulle iväg för att jobba.

Skall snart gå och sova, ny dag imorgon.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!