Lunch time med mamma och Emelie

Tjohoo bloggen!

Idag har jag verkligen haft det super stressigt kan man lugnt säga. Vaknade och åkte till Mikz för att fixa mina ögonbryn, tack Tove!

Därefter blev jag upphämtad utav mamma och då åkte vi till stan för att äta lunch med Emelie. Denna gången så blev det på Jensens åt biff, runda pommes och den super goda såsen. :) Efter det blev det att gå till India där jag skulle lämna tillbaka en sak. Tack Emelie för att du följde med mig dit. Det blev även en tur på Clas Olsson och Teknik magasinet och till slut på ett tag blev det att ta bussar hem till pappa, Jessica, Gustav och Linnea. Som vanligt så hade Gustav Noa där och Linnea lekte med Molly och Ludvig. ;) Tog en fika där, sen blev det att stressa till bussen för att åka in till Entré för att möta upp både pojkvännen och Mimmi där.

Gick där och shoppade tillsammans med dom. Det blev lite saker samt lite glass för oss tjejer. Till slut blev det till City Gross för att springa runt där för att leta efter surströmming som både jag och Mimmi hade kommit överrens om men tydligen så har dom inte fått hem det än till affärerna så blev faktiskt en aning besviken på det.

Tog bussen hem för att packa och städa Rolf-Allans bur eftersom vi snart skall på semester, skáll bli så otroligt skönt att komma ifrån lite!!!!!! :) Skall även träffa massor med kompisar under mina semester veckor!!!!! :) Nice, eller hur?!?!
 


Kram

Johanna & Rolf-Allan
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!