Söndag kväll

 

Söndag idag då, otroligt skönt faktiskt eller vad tycker ni?! ;) Idag har jag verkligen varit super duktig. Vaknade ganska okej i tid och vid 11 tiden kom båda Emmorna. Snälla var dom så vi verkligen städade och rensade i min lägenhet pga att jag snart flyttar in till stan. Skall bli så skööööönt att inte åka buss så länge vart man än skall.

Gick hem till dom och där blev det fruktsallad med glass..... Mm vad gott det var. Tog både buss och tåg till Eslöv där jag träffade på ett par vänner. :) Påväg hem fick jag sällskap på bussen utav min underbara pojkvän!!

Och sedan jag kom hem har jag lärt mig att ta svåra ackorder på min gitarr och även talat med Carro ang veckans träning med dansen eftersom vi skall dansa på Malmö Festivalen i augusti 2011.... Spännande värre!!! :)

Men nu skall jag snart gå och sova..... Godnatt och sov gott!!


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!