Emilia day

Blev väckt imorse av mamma och sen körde hon och hämtade mig hemma. Vi körde till E x 2 för att jag skulle passa Trollis. :) Hon hade feber idag igen så det blev en mysig förmiddag tillsammans med henne. Vi gick till affären för att handla en present till trollis för att hon var sjuk och för att dagen skulle gå lite fortare. Köpte även sandleksaker och såsbubblor samt även glass. Mmmm vad gott! :) Vi lade puzzel och sen när mamma och E kom tillbaka så fikade vi på god fika.
 

Filur:
En läskande ispinne med glad uppsyn. Isglass med smak av apelsin under en hatt av somrigt läcker hallon-isglass.
På hem vägen körde vi och utförde ett ärende samt köpte skor. Super fina var dom mamma! :) Efter det åkte vi och hämtade Tilda. Tog en sväng inom korv kiosken för att äta lunch.

En kompis kom och vi körde och fixade presenter till Mimmi för att hon har på onsdag studenten och då blir det party, party!! Tjohoo!!!!!! :D Blev även en åktur till centrum för att shoppa skor men var inte helt säker på att jag ville ha dom där skorna som jag hade sett i en tidning så jag tar och väntar en extra stund tills jag helt och hålligt har bestämt mig för skorna om hur jag vill ha det. Efter det blev det att fara till H&M för att shoppa vidare det blev hela 3 H&M innan jag hittade det jag ville ha. Hann tyvärr inte inom varken Gina Tricot eller Vero Moda pga att klockan var så mycket. :( Blev pizzeria på vägen hem, åt endast en halv pizza eftersom jag inte är så stor i maten. Och nu ikväll har jag bara tagit det lugnt och sett på tv.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!