Emilia och moster dag

Åkte och hämtade Emilia på dagis idag och sen har vi bara myst och haft det kul ihopa. Vi har bl.a. varit på stadsbiblioteket för att lämna tillbaka böcker och även på den fina lekplatsen vid biblioteket.

 
Där var så mycket barn så mycket barn så det gällde minsann att hålla koll på sitt eller sina egna barn. Emilia bara gungade och gungade. Hon älskar verkligen att gunga.

På hemvägen så satt vi fast i bussen pga att det var extra mycket bilar och så ute idag pga att det är studenternas vecka/ veckor nu denna veckan samt nästa vecka.

 
Sitter nu och tänker på vad kul man hade när man gick ut 3:an på gymnasiumet och när man körde och tutade i stan i bilar och på flak med hög musik. Jag minns i alla fall att jag hade en Chrysler som bil och den körde min pappa och även min kompis Emelie och min lillasyster Emelie åkte med i bilen och hade hur kul som helst tillsammans med mig! :) Det var minsann tider det. Och från 2 år sedan så tog syrran studenten och det var verkligen super kul att vara med på hennes student och så.

Väl hemma hos syrran efter en lång dag tillsammans med Emilia så väntade god middag och det blev Emelies goda korvgryta. Tack E! :) Åkte med U hem och när vi precis hade kommit hem så kom jag på att jag hade glömt mina dörrnyklar hem så det var bara att vänta på mamma tills hon skulle ut och köra så åkte med henne en bit och sen var det bussen som gällde resterande av vägen hem till E & E. Så irriterad och arg jag var och tid tog det med. Åkte hemifrån kl 18.50 och innan jag var hemma igen så var kl 20.55 och pladask blöt var jag pga att det spöregnade.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!