Fredagen den 17 juni

Den där fredagen var planerad från början men blev helt plötsligt helt oplanerad. Från början så hade jag planerat att denna fredagen skulle bli lugn och skön och inget stress alls men så blev det inte denna gången i heller, tyvärr! Det blev till att städa och röja hela lägenheten och göra den fin inför ett möte senare på eftermiddagen.

Anne kom direkt efter jobb och efter att hon hade kommit så kom även Ludde och Tove hit på ett möte inför sommarens semester dvs. :) Var väldigt nervös från början och är det faktiskt ganska mycket fortfarande men det går väl över hoppas jag.

Efter mötet så blev det en snabb cykeltur till Husie Pizzeria för att möta Emma där men tydligen så hade hon sagt helt fel pizzeria så jag satt och åt pizza själv på en pizzeria och hon på en annan själv. Jaja, skit samma fick stressa i mig min pizza pga att pojkvännen stod utanför och väntade på mig.

Väl hemma packade jag in student presentena eftersom vi skulle till pojkvännens brors student fest. När kl slagit 18.15 kom vår privata taxi och hämtade oss. Vi körde ner till Trelleborg för att hämta upp fler taxi gäster. Fortsatte sedan ner till Höllviken för att gå på studentfesten hos pojkvännens bror. Träffade även underbara Leo där. Han är så söt och snäll. :)
 

Senare på kvällen körde privat taxin oss hem och väl hemma blev det sängen direkt. Fick dock inte så mycket sömn den natten pga att pojkvännen hostade som in i bomben och han väckte mig stup i kvarten av hans hosta. Not good!!!! .(


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!