Ica Maxi Toftanäs & Coop Forum Jägersro

Åkte iväg med mamma idag för att inhandla mat till bl.a. midsommarafton samt till resten av veckan. Mycket var slut på Ica Maxi bl.a. Kaffegrädd, mini köttbullar & leverkorv och mycket annat. Besviken var många kunder på Ica Maxi och jag med för den delen.
 

 

Vi åkte inom affären ELY och jag måste bara påpeka att där luktar fann rent för mycket parfym och alla andra otäcka dofter. Blääää!!!!
 

Till slut blev det en tur till Coop Forum för att bl.a. köpa blöjor, kaffegrädde, mini köttbullar och leverkorv tur att dom hade det där iallafall. :)

Väl hemma igen så har jag bara tagit det lugnt och skönt. Ätit lite middag och idag blev det igen makaroner och mini köttbullar fast jag brände mina köttbullar så det var inte så där jätte gott.


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!