(L) Min mammas födelsedag (L)

Stoooort grattis på din födelsedag VÄRLDENS BÄSTA MAMMA! Jag önskar dig en fin dag med både tårta och presenter med nära och kära. Fast omständigheterna finns kring oss.

Jag är så lycklig att jag har just dig som mamma och att du älskar mig för den jag är!! Hur skulle jag någonsin kunnat klara mig utan att ha dig nära mig!?!? Jag är så överlycklig över att få ha dig som min mamma och att just jag är din ena dotter av två.

Jag älskar dig mamma, DIN dotter Johanna (L) (L)
 

Idag den 8 juni 2011 gick jag hem till mamma för att hämta upp henne. Vi tog mammas bil och körde ner till stan för att sen gå vidare till Jensens för att där möte upp min underbara lillasyster. Vi bjöd ut mamma på restaurang och det blev verkligen uppskattat utav henne. Efter det blev det till ICA MAXI för att hämta lite mat och sen vidare till ett café för att hämta tårtorna som mamma hade beställt. Tyvärr så kunde jag inte äta dom eftersom jag är allergisk mot någonting som fanns på tårtorna men därimot så hade mamma köpt en kaka till mig samt till syrran för att hon också är allergisk. Vår mamma tänker verkligen på allt och alla före sig själv!! Tack mamma!!

Min kompis Anne kom och jag, Anne och Emilia körde till Coop Forum på Jägers för att shoppa en klänning till mig men dom hade inte den i sitt sortiment. Träffade på Cissi från kollot och sen körde vi vidare till Mobilia där dom hade klänningen men dock inte i min storlek. Stör mig väldigt på det eftersom jag hade så jätte gärna velat ha den. Anne köpte en vit kjol på H&M. Och jag köpte en Filur glass till Emilia. :)

Och efter det körde vi hem och där väntade lite gäster som var på besök och uppvaktade mamma på hennes födelsedag. Trevligt, trevligt!! :)

Blev hemkörd av syrran och Emilia pga det tråkigta vädret! Hoppas att sommaren verkligen kommer tillbaka snart igen så att man kan få bli lite brunare än vad jag redan är!! :)


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!