Mastiff television

Idag har det varit en lång och helt fantastisk dag. Hade ett missat samtal imorse utav Lou och sen fick jag ett super trevligt samtal ifrån Johanna på Mastiff television. Ni får veta senare vad det handlar om, håll ut!! :) Kan väl säga att jag är super glad för det trevliga meddelandet som jag fick ifrån Johanna. :)
 

Var på möte nere istan och dock så missade jag bussen som skulle gå ifrån mig vid kl 13.06 så jag tog ett snabbt beslut och där med så fick jag cykla till mötet istället. Hade aldrig cyklat dit men det tog i alla fall 15 min exakt.

Efter mötet bar det av på cykel igen men till Hemköp för att handla tvättmedel. Sen vidare till pappas jobb och till slut hem till E & E. Stannade inte så länge hos E & E eftersom jag var trött samt det hängde regn i luften. Väl hemma igen så var jag super trött men gick och hälsade på Martina. Åt makaroner och mini köttbullar till middag idag igen, börjar faktiskt på att tröttna på¨den maträtten men det går ju så snabbt och plus att det är enkelt att göra.

Pojkvännen kom på besök och nu har vi nyss ätit lite kvällsmat. Skall snart sova pga att en ny lång dag väntas imorgon. Sov gott!!


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!