Mimmie´s student fest

Dagen som precis har gått har bara sprungit förbi mig. Stressade först till bussen med pojkvännen och sen blev det möte i stan. Mötte sedan upp pojkvännen på Esprit där det blev en tröja till honom. Vidare inom Stadium för att prova min nya träningsoverall som jag skall ta och beställa men fick då reda på att det var Stadium vid Svågertorp som hade dom. Även en tur till Guldfynd och fick då en brosch utav pojkvännen. Tack älskling! <3 Hann även inom Dressman för att handla där med. Hoppas pojkvännen blev nöjd med hans köp där med. Köpte även student presenter till hans bror som vi skall till nu i veckan.

Vi åt en snabb lunch på Pizza Hut, gott! Vidare blev det till Malmströms för att shoppa två st jätte fina tröjor till pojkvännen. :) Är super glad över att han verkligen går på mina klädval och inte på hans egna. :) Inom Veromoda för att shoppa till mig. Vidare blev det till pressbyrån för att inhandla Sommarkortet 2011 men jag som ett nötskal lade bara ner mitt Sommarkort 2011 i min väska och sen inte mer med det.

När vi hade hämtat ut min startbiljett inför lördag då jag skall tävla i Malmömilen så skulle vi gå och ta bussen. Pojkvännen hem för att tvätta och jag för att träffa E & E. Såg då att inte Sommarkortet 2011 fanns kvar i min väska. Någon har tydligen sett mig att stoppa ner det i min väska efter att jag hade köpt det och sen följt efter och då någongång stulit det utav mig! Det kostar ju endå 485:- eller någonting så, och det är inte billigt direkt inte för mig i alla fall.

 
Jag och syrran hämtade Emilia och sen promenerade vi till Barnsjukhuset för att möta upp mamma och där var en massa jippo för barn. Trevligt var det! Efter det gick jag till Mobilia för att handla blommor till Mimmie´s student. Köpte det och sen var det av till stationen för att åka till Mimmie. Kom äntligen fram till stationen och sen vidare med tåget till Mimmie. Väl framme så hittade jag inte helt och hålligt hem till henne så fick fråga några om vart det var någonstans. Vid 17.00 tiden så kom jag äntligen fram och då hade jag endå tur för att jag var först där och sen efter mig så halkade alla in på ett bananskal. ;)

Fick åka med hennes moster hem, tack! Och nu väntar sängen på mig!!


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!