Moster och Emilia dag <3

Idag blev det värsta sovmorgonen för min del. Vaknade lite över kl12 idag och sen kom Emma på ett snabbt besök. Blev att springa till bussen för att jag skulle hämta Emilia på dagis. När jag hade hämtat henne så åkte vi buss till stan för att åka bort till GK Motus-Salto för att byta min tröja eftersom jag hade fått fel sist. Påvägen dit så träffade vi på en gammal arbetskamrat (Nathalie).

Efter GK Motus-Salto åkte gick vi bort till Pågens bageri och där köpte vi med oss kanelgifflar och MER för att fika på. Därefter åkte vi till Stadsbiblioteket för att lämna tillbaka lite saker. Sen blev det lekplatsen och där vi hade bestämt med Alexandra och Tindra. Måste säga att Emilia älskar verkligen lekplatser och speciellt när vi gungar och åker rutschkana. Fikade även på slätbulle och glass samt drack även MER och vatten. Köpte även en bok idag som jag har velat ha så väldigt länge. Beställde även en annan bok som jag skall hämta en dag när min beställning har kommit till affären. :)

När jag var på väg hem så blev det en runda inom Coop Forum för att vecko handla mat med mig hem. Var inte hemma idag från kl 20.30, lång dag dvs..... ;)


Nu skall jag snart sova,


Kram

/Johanna

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!