Plakat med Sus

Dagen började ovanligt tidigt just på en söndag för min del. Vaknade utav mig själv utan att ställa klockan eller någonting. Cyklade till Coop Forum på Jägers för att inhandla lite saker inför mitt och Sus fina plakat som vi brukar göra varje år. Framkallade även våra foto inför detta projekt som vi har.

Cyklade sedan hem och då kommer Sus till mig vid kl 12.15 tiden. Timmarna gick, gick och gick och senare på eftermiddagen bakade vi en Lisebergs sockerkaka för att fika på.

Senare på dagen vid klockan 18.00 så blev vi äntligen klara med vårt underbara plakat projekt. Woooow säger jag bara. Detta året måste ju ha blivit det bästa med våra genomtidernas plakat.

 

 

 

 

 

Och så här blev till slut vårt resultat på vårt underbara och fina plakat 2011!!!! :) Fint va????


Kram

/Johanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!